星期三, 七月 29, 2009

这就是Loong2Q


细路

词曲唱 :Loong2q

喂喂喂细路 你乜嘢态度
你当佢无到 个个都愤怒

喂喂喂细路 你唔听劝告
你爬得咁高 你因住跌倒

我话你细路 你咪咁骄傲
眼角咪咁高 顾下你前途

我话你细路 你咪咁糊涂
你有你做 我有我路

你若听懂我讲 你会进步
你若不懂我讲 只好说句

我是愤怒

你个臭小子 去学下礼仪廉耻
乜嘢叫做尊重 去问下你老师



***** 看了以下的留言,结果“细路”这首歌诞生了... *****

在 2009 年7月23日 上的 11时32分am
网主 :欢迎 julian加入沸腾家庭!沸腾是一个鼓励创作的网站。所以会员们不能够上载拥有“版权”或“别人”的作品。除非得到原创人的同意下。所以还是鼓励会员们多尝试多方面的创作。
(注:每个刚加入沸腾网的新会员都会收到网主以上的欢迎词)

2009 年7月23日 上的 12时44分pm
“专业人才”答 :thx for your welcom!u think im copy sombody else composition?or im upload somebody else song?THX i know that when im sign up!!!who the fuck you are?dont text me sound like moralism ok!dont sound like pro ok!! who the fuck you are!!!do you know who i am,check it up ok!looking back yr song,Mixing, Mastering, composition ,recording ,creating arrangement...which you done well!!?all shit!! it's successful about yr way?damn god!throw shit in music!! anyway dont disturbing me!!farmer!!

在 2009 年7月23日 上的 11时33分am
网主:很喜欢你这句话“机会是有留给准备的人”~这是我以前常常骂歌手时用的话。。。

在 2009 年7月23日 上的 1时01分pm
“专业人才”答 :who the fuck you are!? i hope you allowedly and expressly take time to understading what im saying!you sure can narcissistic all the time!pls fuck off in my way!!farmer dont camouflage like pro ok!